söndag 16 september 2012

Bloggen uppen!

Nämen dra på trissor, jag har blivit med blogg eller "What the Dickens, I have a blog" som en britt skulle ha sagt.


Det tog sin tid att få upp den här, men tänker inte gå in på några detaljer eftersom det skulle tråka ut både mig och er och det vore ju dumt såhär vid första inlägget...


Dagens feature in Bradford

Waterstones bokhandel i Bradford!

Bokhandeln ligger i vad som verkar vara en gammal judisk kyrka (jag vet att det heter synagoga) och har en Starbuck på övervåningen, som ni kan skymta här på bilden. Räckerna på balkongen är i smide och i Art Noveau stil, fantastiskt vacker!
Utsikt från min plats på Starbucks där jag tog en chokladkaka/tårta och en kopp varm choklad. Medan jag avnjöt sötsakerna skrev jag ned lite anteckningar för min bokserie om Ellissa Gold och det magiska paraplyet... det ni!
 
Nej, nu får det lov att vara bra för den här gången! Natti natti!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar